Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

انفجار در بغداد : تعداد کشته شدگان انفجار بغداد به ۲۸ نفر رسید - ایمنا

انفجار در بغداد : تعداد کشته شدگان انفجار بغداد به ۲۸ نفر رسید - ایمنا. در پی وقوع دو انفجار مرگبار در بغداد، پایتخت عراق، در روز پنج‌شنبه ۲۱ ژانویه/دوم بهمن، بنا بر اعلام وزارت بهداشت این کشور، دست‌کم ۳۲ نفر جان خود را از دست دادند. وزارت کشور عراق جزئیات دو انفجار انتحاری ظهر امروز (پنجشنبه) در مرکز بغداد را منتشر کرد. رئیس اداره دفاع شهری عراق اعلام کرد شمار قربانیان انفجارها در بغداد به ۲۸ کشته و ۷۳ زخمی رسیده است. دو انفجار در میدان الطیران در مرکز بغداد رخ داد که در این حمله انتحاری که در یک بازار صورت گرفت، دست کم 28 کشته و7. پاسخ سخت و تکان دهنده به عاملان انفجارهای انتحاری امروز در بغداد می‌دهیم.

نخست وزیر عراق پس از انفجارهای خونین بغداد، نشستی فوق‌العاده برگزار کرد و تغییراتی در دستگاه‌های متولی امنیت منطقه الطیران بغداد ایجاد کرد. فرماندهی عملیات بغداد از وقوع دو انفجار در میدان «الطیران» واقع در مرکز بغداد خبر داد. تروریستان داعش، در اطلاعیه‌ای، مسئولیت حملات انفجاری روز گذشته در بغداد را به عهده گرفت. .در واکنش به دو انفجار انتحاری در میدان الطیران بغداد که در جریان آن ۳۲ تن کشته و ۱۱۰ نفر زخمی شدند، نوشت: نخست وزیر عراق پس از انفجارهای خونین بغداد، نشستی فوق‌العاده برگزار کرد و تغییراتی در دستگاه‌های متولی امنیت منطقه الطیران بغداد ایجاد کرد.

وقوع انفجار در منطقه سبز بغداد/ به صدا درآمدن آژیرخطر سفارت آمریکا
وقوع انفجار در منطقه سبز بغداد/ به صدا درآمدن آژیرخطر سفارت آمریکا from dekhalat.com
درآمد ماینرهای بیت کوین از ابتدای ژانویه تاکنون از مرز 700 میلیون دلار گذشت. پاسخ سخت و تکان دهنده به عاملان انفجارهای انتحاری امروز در بغداد می‌دهیم. این دو انفجار در بازاری در پایتخت عراق به وقوع پیوست. در همین راستا، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد، در نتیجه حمله انتحاری در باب الشرقی ۱۵ تن. منابع رسانه‌ای از وقوع دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد خبر دادند و بر اساس آخرین آمار، در این شبکه تلویزیونی «النجباء» نیز از وقوع یک انفجار انتحاری در منطقه «باب‌الشرقی» بغداد. ارتش عراق گفته بمب‌گذاران در حالی که تحت تعقیب پلیس بودند خود را در یک بازار. در نتیجه حملات روز پنجشنبه ١ بهمن ١٣٩٩، ٣٢ نفر جان خود را از دست داده و بیش از ١٠٠. بیش از ۱۰۰ کشته و زخمی در دو انفجار تروریستی در بغداد.

در عراق، دو انفجار انتحاری پی در پی در بغداد بیش از سی نفر را کشت.

در دو حمله انتحاری که صبح پنجشنبه ۲۱ ژانویه در بغداد رخ داد، دستکم ۳۲ نفر کشته و ۱۱۰ نفر مجروح شدند. فرماندهی عملیات بغداد از وقوع دو انفجار در میدان «الطیران» واقع در مرکز بغداد خبر داد. در نتیجه حملات روز پنجشنبه ١ بهمن ١٣٩٩، ٣٢ نفر جان خود را از دست داده و بیش از ١٠٠. انفجار انتحاری در بغداد چندین کشته برجای گذاشت. وقوع دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد؛ دست‌کم 12 کشته و 20 زخمی +فیلم. در تابستان نیز در بیش از ۱۰ پتروشیمی و واحد صنعتی بزرگ در ایران انفجار و آتش‌سوزی رخ داده بود. ارتش عراق گفته بمب‌گذاران در حالی که تحت تعقیب پلیس بودند خود را در یک بازار. لحظه انفجار خودرو انتحاری در خیابان معروف الصناعة شهر بغداد. این دو انفجار در بازاری در پایتخت عراق به وقوع پیوست. نخست وزیر عراق پس از انفجارهای خونین بغداد، نشستی فوق‌العاده برگزار کرد و تغییراتی در دستگاه‌های متولی امنیت منطقه الطیران بغداد ایجاد کرد. انفجارهای مذکور که توسط دو فرد انتحاری انجام شد در حد فاصل میدان تحریر و میدان طیران بغداد روی داد. بر اثر انفجار در بازار مرکزی بغداد، 28 تن کشته و 73 نفر دیگر زخمی شدند. بیش از ۱۰۰ کشته و زخمی در دو انفجار تروریستی در بغداد.

بیش از ۱۰۰ کشته و زخمی در دو انفجار تروریستی در بغداد. گزارش| تشکیل ائتلاف امید کردستان در پارلمان عراق/ کُردها و سه جبهه متفاوت در بغداد. انفجار انتحاری در بغداد چندین کشته برجای گذاشت. نخست وزیر عراق پس از انفجارهای خونین بغداد، نشستی فوق‌العاده برگزار کرد و تغییراتی در دستگاه‌های متولی امنیت منطقه الطیران بغداد ایجاد کرد. .در واکنش به دو انفجار انتحاری در میدان الطیران بغداد که در جریان آن ۳۲ تن کشته و ۱۱۰ نفر زخمی شدند، نوشت:

انفجار یک بمب در منزل یکی از فعالان اجتماعی استان ذی‌قار - میدل ایست نیوز
انفجار یک بمب در منزل یکی از فعالان اجتماعی استان ذی‌قار - میدل ایست نیوز from mdeast.news
پاسخ سخت و تکان دهنده به عاملان انفجارهای انتحاری امروز در بغداد می‌دهیم. .در واکنش به دو انفجار انتحاری در میدان الطیران بغداد که در جریان آن ۳۲ تن کشته و ۱۱۰ نفر زخمی شدند، نوشت: به گزارش رکنا، دو عامل انتحاری با بستن کمربند انفجاری امروز خود را در بین مردم در بازار دست فروشان. تروریستان داعش، در اطلاعیه‌ای، مسئولیت حملات انفجاری روز گذشته در بغداد را به عهده گرفت. هنوز هیچ گروهی مسئولیت انفجارهای بغداد را بر عهده نگرفته است. نخست وزیر عراق پس از انفجارهای خونین بغداد، نشستی فوق‌العاده برگزار کرد و تغییراتی در دستگاه‌های متولی امنیت منطقه الطیران بغداد ایجاد کرد. بر اثر انفجار در بازار مرکزی بغداد، 28 تن کشته و 73 نفر دیگر زخمی شدند. در تابستان نیز در بیش از ۱۰ پتروشیمی و واحد صنعتی بزرگ در ایران انفجار و آتش‌سوزی رخ داده بود.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت انفجارهای بغداد را بر عهده نگرفته است.

روز گذشته دو انفجار بزرگ بغداد را لرزاند. تروریستان داعش، در اطلاعیه‌ای، مسئولیت حملات انفجاری روز گذشته در بغداد را به عهده گرفت. وقوع دو انفجار در مرکز بغداد. لحظه انفجار انتحاری در میدان الطیران بغداد و واکنش مردم. دو انفجار در میدان الطیران در مرکز بغداد رخ داد که در این حمله انتحاری که در یک بازار صورت گرفت، دست کم 28 کشته و7. در پی وقوع دو انفجار مرگبار در بغداد، پایتخت عراق، در روز پنج‌شنبه ۲۱ ژانویه/دوم بهمن، بنا بر اعلام وزارت بهداشت این کشور، دست‌کم ۳۲ نفر جان خود را از دست دادند. وزارت بهداشت عراق در اخرین آمار اعلام کرد تعداد جانباختگان حملات تروریستی امروز بغداد به ۳۲ تن و مجروحان به ۱۱۰ نفر رسیده است. سرمربی سابق استقلال در آستانه هدایت تیم بحران‌زده قطر. گزارش| تشکیل ائتلاف امید کردستان در پارلمان عراق/ کُردها و سه جبهه متفاوت در بغداد. در انفجار بغداد شمار کشته شدگان به 31 نفر رسیده و همچنان رو به افزایش است. ارتش عراق گفته بمب‌گذاران در حالی که تحت تعقیب پلیس بودند خود را در یک بازار. در تابستان نیز در بیش از ۱۰ پتروشیمی و واحد صنعتی بزرگ در ایران انفجار و آتش‌سوزی رخ داده بود. درآمد ماینرهای بیت کوین از ابتدای ژانویه تاکنون از مرز 700 میلیون دلار گذشت.

فرماندهی عملیات بغداد از وقوع دو انفجار در میدان «الطیران» واقع در مرکز بغداد خبر داد. هنوز هیچ گروهی مسئولیت انفجارهای بغداد را بر عهده نگرفته است. در عراق، دو انفجار انتحاری پی در پی در بغداد بیش از سی نفر را کشت. امروز پنجشنبه منابع امنیتی در عراق گزارش دادند که انفجار هایی در بغداد به وقوع پیوسته است. لحظه انفجار انتحاری در میدان الطیران بغداد و واکنش مردم.

انفجار در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد - Sputnik Iran
انفجار در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد - Sputnik Iran from cdn1.img.ir.sputniknews.com
به گزارش رکنا، دو عامل انتحاری با بستن کمربند انفجاری امروز خود را در بین مردم در بازار دست فروشان. در تابستان نیز در بیش از ۱۰ پتروشیمی و واحد صنعتی بزرگ در ایران انفجار و آتش‌سوزی رخ داده بود. در انفجار انتحاری دوم غیرنظامیان بیشتری جان باختند و میدان الطیران که در آن دو انفجار رخ داد غالباً در هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این دو انفجار انتحاری در بغداد را برعهده نگرفته است.» در انفجار بغداد شمار کشته شدگان به 31 نفر رسیده و همچنان رو به افزایش است. درآمد ماینرهای بیت کوین از ابتدای ژانویه تاکنون از مرز 700 میلیون دلار گذشت. وقوع دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد؛ دست‌کم 12 کشته و 20 زخمی +فیلم. لحظه انفجار خودرو انتحاری در خیابان معروف الصناعة شهر بغداد. پاسخ سخت و تکان دهنده به عاملان انفجارهای انتحاری امروز در بغداد می‌دهیم.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت انفجارهای بغداد را بر عهده نگرفته است.

به گزارش رکنا، دو عامل انتحاری با بستن کمربند انفجاری امروز خود را در بین مردم در بازار دست فروشان. فرد انتحاری دوم نیز پس از جمع‌شدن مردم برای کمک به زخمی‌های انفجار نخست. در انفجار انتحاری دوم غیرنظامیان بیشتری جان باختند و میدان الطیران که در آن دو انفجار رخ داد غالباً در هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این دو انفجار انتحاری در بغداد را برعهده نگرفته است.» ارتش عراق گفته بمب‌گذاران در حالی که تحت تعقیب پلیس بودند خود را در یک بازار. رئیس اداره دفاع شهری عراق اعلام کرد شمار قربانیان انفجارها در بغداد به ۲۸ کشته و ۷۳ زخمی رسیده است. منابع رسانه‌ای از وقوع دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد خبر دادند و بر اساس آخرین آمار، در این شبکه تلویزیونی «النجباء» نیز از وقوع یک انفجار انتحاری در منطقه «باب‌الشرقی» بغداد. امروز پنجشنبه منابع امنیتی در عراق گزارش دادند که انفجار هایی در بغداد به وقوع پیوسته است. این دو انفجار در بازاری در پایتخت عراق به وقوع پیوست. در تابستان نیز در بیش از ۱۰ پتروشیمی و واحد صنعتی بزرگ در ایران انفجار و آتش‌سوزی رخ داده بود. وزارت کشور عراق جزئیات دو انفجار انتحاری ظهر امروز (پنجشنبه) در مرکز بغداد را منتشر کرد. حدود صد نفر هم زخمی شدند. در عراق، دو انفجار انتحاری پی در پی در بغداد بیش از سی نفر را کشت. میدان الطیران در مرکز بغداد ظهر امروز شاهد دو انفجار انتحاری همزمان بود که ۳۲ کشته و ۱۱۰ زخمی هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این دو انفجار انتحاری در بغداد را برعهده نگرفته است.

انفجارهای مذکور که توسط دو فرد انتحاری انجام شد در حد فاصل میدان تحریر و میدان طیران بغداد روی داد انفجار بغداد. میدان الطیران در مرکز بغداد ظهر امروز شاهد دو انفجار انتحاری همزمان بود که ۳۲ کشته و ۱۱۰ زخمی هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این دو انفجار انتحاری در بغداد را برعهده نگرفته است.

Post a Comment for "انفجار در بغداد : تعداد کشته شدگان انفجار بغداد به ۲۸ نفر رسید - ایمنا"